Thursday 5 June 2008

10 jours en Belgique / 10 days in Belgium

Comme je l'avais déjà annoncé sur ce blog, je pars ce soir pour passer dix jours en Belgique. Je vais fêter mon anniversaire en famille, revoir mes amis (vive le souper fromages !), refaire l'expérience de la pluie... Je reviens le lundi 16 juin en fin de journée, donc d'ici-là vous n'aurez probablement pas beaucoup de nouvelles sur ce blog. J'en suis désolée à l'avance, mais je crois que vous survivrez...

A bientôt tout le monde !


As I already announced on this blog, I am leaving tonight and will spend ten days in Belgium. I am going to celebrate my birthday with my family, see my friends (for a "cheese and wine" dinner, for instance), experience rain again... I will be back on Monday 16 late, so up to then you won't probably get much news about me on this blog. I am really sorry, but I think you can survive this...

See you later everyone !

No comments:

Post a Comment